zondag 3 mei 2020

Wandelschoentjes

Vanmiddag heb ik een wandeling gemaakt met een van mijn twee vriendinnen. Onderweg hebben wij nog ergens gestopt. Ze heeft mij geholpen met een huiswerkopdracht voor een workshop. Ze nam mij een interview af. Ik heb thuis de montage van het filmpje gedaan.

Ik had een paar schoenen voor haar meegenomen die, als er inlegzolen in de schoenen worden gedaan, voor mij te krap zijn. Omdat zij een kleinere maat heeft verwacht ik dat ze haar wel passen. (Inmiddels lijkt het erop dat de schoenen zo ruim zitten dat zij er inderdaad wel zooltjes in kan dragen.)

Het zijn een paar rode schoenen. Het zijn sneakers, maar omdat zij van kizumba houdt zeg ik dansschoentjes. Vast ook te gebruiken als wandelschoentjes. Ik zie mezelf niet zo gauw met haar dansen. Samen wandelen is iets waar ik enorm van geniet.

Ik hou van wandelen en ik hou heel veel van haar. Niet voor niets noem ik haar in blogs regelmatig 'mijn vriendin'. Dat zeg ik ook over mijn andere goede vriendin.

Hopelijk is de crisis gauw voorbij. Ik wil haar in mijn armen sluiten en knuffelen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten